Adoption - erfaring efterlyses - Multipel sklerose-forum - Det sociale liv med MS

MS-portalen - siden for dig med MS

Adoption - erfaring efterlyses

01 - 06.10.2005, 21:59

Jeg har haft MS i meget mild form siden år 2000. Jeg er en smule trættere end gennemsnittet, men har ellers ikke de store gener. Af andre årsager end MS, kan jeg ikke få børn på naturlig vis. Jeg hørte for nogle år siden om en kvinde med MS, der havde fået lov til at adoptere, da hendes sygdomsforløb også var meget mildt. Jeg mailede endda med hende et par gange, men så gik min computer ned og jeg mistede alle mine mail-adresser, inkl. hendes. Hvis du er derude, vil jeg meget gerne i kontakt med dig igen, for nu står vi på vippen til at gøre forsøget og søge om lov til at adoptere. Jeg skal nok undgå at genere dig mere end højst nødvendig - hvis du ikke orker at forklare/hjælpe, er det også fint - det kunne bare være rart at have dit sags-nummer, som jeg måske kan bruge i min argumentation overfor myndighederne.

med krydsede fingre
JuliaOB

juliaob

02 - 01.12.2005, 22:22

Hejsa

Der er en artikel med vedkommende på scleroseforeningens hjemmeside, så du kan evt. prøve at få kontakt med hende den vej.

Kærlig hilsen Jonna

jonna

Besøgstæller

Registrerede medlemmer: 592

Brugere online: 4

Diskussionsindlæg: 239

Log ind på Mødestedet

Værktøj

Månedlig undersøgelse

Hvilken er din vigtigste kilde til information om MS?

» Vis resultat