Hvordan fik du svar på din mr. scanning? - Multipel sklerose-forum - Symptomer ved MS

MS-portalen - siden for dig med MS

Hvordan fik du svar på din mr. scanning?

01 - 23.10.2011, 20:08

Jeg håber, at der fortsat er lidt gang i debatten herinde?

Efter en betændelse på synsnerven og en neurologisk undersøgelse, der også vidner om ms. ( i form af nedsat følelse i venstre side, især arm, hyper reflekser i venstre side og tilstædeværelse af babinski) har neurologen sendt mig i mr scanner for at bekræfte hans teori om ms. Denne scanning var jeg til i fredags ( nu søndag)

Jeg er med på og også oplyst, at der sagtens kan gå fjorten dage inden jeg får svar. Dette er lang tid at vente, men det er som sådan ok, når jeg nu er forberedt på det. Men jeg er ikke oplyst hvordan jeg får svar. Pr. telefon, indkaldelse til samtale pr telefon eller brev, eller svar pr. brev!!

Hvordan fik du svar på din mr. scanning? Og hvad skete der efter din mr. scanning?

SanneHansen

02 - 13.11.2011, 18:51

Hej
jeg ringede op til flere gange efter de første undersøgelser men fik ikke svar. efter mr scaningen gik der ca. 3 uger før jeg fik en skriftlig indkaldelse til en samtale på hospitalet. Der fik jeg endelig svar på alle prøver.....så deres antagelse var god nok for det var MS.
Mit startede også med synsnerve betændelse. Der gik ca 2 måneder fra første gang jeg var til læge til jeg fik resultatet.

cucchi

Besøgstæller

Registrerede medlemmer: 593

Brugere online: 1

Diskussionsindlæg: 239

Log ind på Mødestedet

Værktøj

Månedlig undersøgelse

Hvilken er din vigtigste kilde til information om MS?

» Vis resultat