Influenza A vaccination - Multipel sklerose-forum - Det sociale liv med MS

MS-portalen - siden for dig med MS

Influenza A vaccination

01 - 04.11.2009, 20:18

Hej.
Jeg har ikke været bekendt med at jeg har sclerose i mere en 7 mdr. så det hele er stadigvæk meget nyt og forvirrende. Sidst jeg var på sclerose klinikken på Riget blev jeg anbefalet at lade mig vaccinere mod influenca A, men nu sidder jeg og læser i bladet fra sclerose foreningen at det skal man ikke bare gøre. Så nu er jeg forvirret på et højere plan. Især fordi jeg skal vaccineres i morgen. Vil gerne høre nogle andres mening.
Forsat god aften.
Hilsen Myanne

Myanne

02 - 06.11.2009, 01:31

Hej Myanne. Jeg kan godt forstå du er i tvivl om den nye vaccine. Jeg har selv idag fået den og er sku stadigvæk i tvivl om det var det rigtige at gøre. Men jeg har en stor repekt for den nye A virus og har haft det siden den dukkede op i mexico.. JEg kan kun anbefale at du læser alt om den og selv træffer din beslutning..Jeg synes det er slemt at den rammer personer der ikke lige fejler noget og så de i visse tilfælde faktisk er døde af den, det er nok grunden til at jeg alligevel hat taget den.. Jeg er så nu splittet om jeg skal tage den 2 gange, men det finder jeg nok ud af:) Held og lykke med dit valg og håber du ser dig ramt forbi med den nye A...

brianw

Besøgstæller

Registrerede medlemmer: 503

Brugere online: 7

Diskussionsindlæg: 192

Log ind på Mødestedet

Værktøj

Månedlig undersøgelse

Mobilernes anvendelsesmuligheder øges. Har du en såkaldt "Smart Phone" dvs. en mobil med stort display (oftest en Iphone el.lign.)?

» Vis resultat