Pear driver - Multipel sklerose-forum - Seksualitet ved MS

MS-portalen - siden for dig med MS

Pear driver

01 - 25.05.2007, 09:46

*Jeg har ikke haft orgasme i riiiiiiigtig lang tid pga. sclerosen. Indtil jeg fik anskaffet mig noget legetøj, og jeg er altså nødt til at sige at min Rabbit Pearl driver er det bedste jeg har investeret i længe, den gør et fantastisk \"job\";o) Det jeg prøver på at sige er vel, at man ikke skal gi\’ op med det samme hvis man ikke kan få orgasme på \"normal vis\". Der findes masser af legetøj der kan være \"behjælpelig\" med at afhjælpe problemet...*

jullemus

02 - 02.06.2007, 22:50

Hej Jullemus.

Jeg hedder Maika her på portalen. Det problem vi snakker om her, kender jeg kun alt for godt. Jeg havde i en kort periode en ven, og jeg nød når vi gik i seng sammen; men jeg kunne altså ikke få orgasme. Det var uhørt for mig; men jeg vidste godt, at det kunne ske. Før jeg mødte min ven, vidste jeg bare ikke, at det allerede var sket for mig. Jeg snakkede med ham om det; og egentlig tror jeg, det var en lettelse for ham, at han ikke behøvede at tage hensyn til mig, men at han nød at blive tilfredsstillet på en hvilkensomhelst måde, han fandt på. Mig gjorde det ikke så meget, for jeg nød jo mindst lige så meget at jeg pludselig havde en ven. Jeg nød at være så tæt på et andet menneske igen, nærheden og fortroligheden. På et tidspunkt spurgte jeg, om han kunne tænke sig at hjælpe mig med at få orgasme, måske med en vibrator. Det ville han gerne, og han ville også gerne føre vibratoren ind for mig og være sammen med mig både før og efter vibratoren havde gjort sit arbejde. Det lykkedes allerede første gang; men jeg så ikke mere til min ven fra da af. Så mit spørgsmål til dig er. Har du selv en kæreste, og hvordan får I det til at fungere mellem jer? Jeg har nemlig for ca. 2 uger siden fået en ny ven, og inden jeg kommer med gode foreslag til ham, ville jeg gerne høre om du, har nogen gode erfaringer eller gode ideer til, hvordan jeg kan give min nye ven mod på at hjælpe mig med vibratoren.

Venlig hilsen

Maika

Maika

03 - 27.03.2008, 03:14

Der findes en lille vibrator som kan sættes på fingeren med et velcrobånd. Selve hastighedskontrollen kan ligeledes sættes fast om håndledet med velcrobånd. Kan ikke lige huske hvad den hedder. Men den er rigtig god. Enten kan du selv, eller din partner betjene den. Det er ganske enkelt. Den koster ca 250 kr.
Held og lykke

Shansen

Shansen

Besøgstæller

Registrerede medlemmer: 528

Brugere online: 3

Diskussionsindlæg: 197

Log ind på Mødestedet

Værktøj

Månedlig undersøgelse

Hvilken er din vigtigste kilde til information om MS?

» Vis resultat