pseudo attack - Multipel sklerose-forum - Symptomer ved MS

MS-portalen - siden for dig med MS

pseudo attack

01 - 11.05.2008, 19:42

Hej!
Er der nogen, der har oplevet at ha`rigtig mange symptomer(pseudo attack), hvis der er meget varmt i vejret? vh. Cobra1

nanne

02 - 13.05.2008, 12:56

Nej, det kender jeg ikke. Jeg er vist en af de få som har det meget bedre i varmt vejr. Susse

susse

03 - 26.05.2008, 20:29

Hej.
Jeg har synnervs betændelse lige nu (har haft siden januar) og mit synsfelt/skærpan (håber du forstår min dansk..) forværres når jeg stresser og bliver varm.
Varmt vejr påvirker mig ikke, men egen produceret varme, gør...

Venlig hilsen Charlotte

Charlotte79

04 - 28.08.2008, 16:43

Jeg har rigtig mange syntomer når det er rigtig varm. Når det er rigtig varm kan jeg end ikke stå op, benene kan simpelt hen ikke bære mig.Jeg lider meget af nerversmerter, så når det er meget varmt og jeg opholder mig ude i solen blusser smertene helt vanvittig op så at jeg ender på neologisk
Det var de værste.

Ivan Christiansen

05 - 29.08.2008, 10:01

Svar kommer lidt sent, men bedre sent end aldrig.

Jo, jeg har det ligesom dig i varmen. Varme forværrer mine symptomer i rigtig svær grad. Ifølge neurologen er det netop et pseudoattak. Lav luftfugtighed er heller ikke godt, så jeg glæder mig for første gang til det bliver efterår (køligt) og vi skal tænde for varmen (mere tør luft). Underligt at være træt af solskin, varme og godt vejr.

Aneleh

06 - 02.09.2008, 06:46

Høj luftfugtighed naturligvis !

Aneleh

Besøgstæller

Registrerede medlemmer: 528

Brugere online: 3

Diskussionsindlæg: 197

Log ind på Mødestedet

Værktøj

Månedlig undersøgelse

Hvilken er din vigtigste kilde til information om MS?

» Vis resultat