Venner i Københavns område?
| Indlæg | Afsender |
|---|---|
|
01 - 24.03.2008, 08:17 Hej. Jeg bliver snart 29, fik min MS diagnos i nov 07. Har ikke nogle synlige symtomer. Jeg kender ikke en eneste med MS + at jeg generalt føler mig lidt socialt alene her i København da jeg er flyttede hertil fra Stockholm 2005. Alle gamle, trygge veninder er i Stockholm. Forsøger at etablere et liv her - men der er svært. Det er også svært at komme dansker ind på livet. Dem jeg har mødt her i København har allerede sine venner, sin familie, sin kæreste og har ikke brug for flere venner. Måske er min MS en vej til at møde nye mennesker? Hilsen Charlotte |
|
|
02 - 02.04.2008, 20:20 Hej Charlotte, |
|
|
03 - 03.04.2008, 12:36 Hej og tak for dit svar. Hilsen Charlotte |
|
|
04 - 03.04.2008, 20:19 Hej Charlotte, |
|
|
05 - 11.05.2008, 15:00 Inlägget från Thorunn bortaget på personlig begäran. |
|
|
06 - 23.05.2008, 18:28 Hey til dig!!!! tina her... jeg kender heller ingen med ms , fik beskeden i januar og det lever jeg så med!!! min mand og 3 børn flytter til ringsted om 2 uger, så mulighed for nyt venskab skulle være til stede.. ha det nu super så længe og skriv endelige ... fra tina.. |
|
|
07 - 09.10.2008, 17:38 Hej, Jeg savner altså bare sådan selskab, jeg kunne hygge mig sammen med, selv om det nu er dejligt at være hjemme med kæresten (som forresten også har MS). Men nogle gang er det bare for meget, når jeg ikke kan tale med andre piger/kvinder...så hvis du ville være min nye veninde, så kontakt mig egentligt - jeg bider ikke ;) Min MSN-adresse er aulihan@hotmail.com og privat mailadresse er auli@jussila.org Mvh, Auli |
|
|
08 - 09.10.2008, 17:38 Hej, Jeg savner altså bare sådan selskab, jeg kunne hygge mig sammen med, selv om det nu er dejligt at være hjemme med kæresten (som forresten også har MS). Men nogle gang er det bare for meget, når jeg ikke kan tale med andre piger/kvinder...så hvis du ville være min nye veninde, så kontakt mig egentligt - jeg bider ikke ;) Min MSN-adresse er aulihan@hotmail.com og privat mailadresse er auli@jussila.org Mvh, Auli |